سؤالات متداول
Frequently asked questions
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
1. در وب سایت روی گزینه “ورود به حساب کاربری” کلیک کنید.
2 .شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد نمایید .
3. کد فعالسازی برای شماره همراه شما پیامک میشود، پس از وارد کردن کد تایید ثبت نام انجام می شود.
4. سپس روی گزینه تکمیل حساب کاربری کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
5 . اطلاعات شخصی خود را تکمیل نمایید.
چگونه یک کلمه عبور امن ایجاد کنیم ؟
1. گذر واژه شما دارای حداقل 8 تا 12 کاراکتر باشد .
2. از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید .(2p5Ge)
3. از سمبلها و حروف غیر الفبایی استفاده کنید .(! @ # = $ % + ^ & * ? -)
4. از حروف بزرگ و کوچک استفاده کنید .(a-B)
5. از گذرواژههای متفاوت برای حسابهای متفاوت خود استفاده کنید.
6. کلمه عبور شامل یک کلمه قابل حدس کامل نباشد(مثلا هر کلمه ای که در دیکشنری موجود است)
7. کلمه عبور شامل نام کاربری، نام واقعی ، اسم شرکت، نام اعضای خانواده، سال تولد، شماره همراه و یا کد ملی نباشد.
چگونه میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
1.وارد پروفایل خود شوید.
2.وارد قسمت سفارشات من شوید.
3.روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.
4.روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.
5.دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.
6.سفارش شما لغو شد.
لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت خود را در قسمت تکمیل حساب وارد نمایید.
چگونه میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
شما میتوانید پس از فاکتور و ارسال شدن سفارش، نسبت به مشاهده ی فاکتور به روش زیر اقدام فرمایید:
1. وارد پروفایل خود شده و گزینه ی ” سفارش های من ” را انتخاب کنید.
2. پس از مشاهده ی لیست سفارشات خود، گزینه ی جزئیات را در سفارش مدنظر خود انتخاب کنید.
3. شما میتوانید برای سفارش خود که مرحله ی ” خروج از مرکز پردازش” را گذرانده است، گزینه ی “مشاهده فاکتور” را مشاهده و انتخاب کنید.
شما محصولات خود را به چه نقاطی ارسال میکنید؟
محصولات و سفارشات در فروشگاه لیپ شاینی توسط ما و فروشنده ها به سراسر کشور ارسال میشود.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
بله شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
آیا می توانم برای شخص دیگری از لیپ شاینی خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، چگونه می توانم مطلع شوم؟
محصولات در بازار لیپ شاینی از طریق فروشنده ها ارسال میگردند و روش های ارسال متفاوت است ولی ارسال از هر طریقی انجام شود اطلاعات کامل آن به مشتری اعلام میگردد. برای مثال اگر ارسال از طریق پست جمهوری اسلامی ارسال گردد کد مرسوله پستی برای مشتری پیامک میگردد و مشتریان عزیز می توانند با این کد مرحله به مرحله از طریق سایت اداره پست مراحل ارسال مرسوله خود را دنبال کنند.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با لیپ شاینی تماس بگیرم؟
خیر، در این مرحله برای شما یک ایمیل به منزله تائیدیه خرید شما ارسال میشود، و همچنین یک پیامک بعنوان تائید خرید شما برای شماره موبایل وارد شده در هنگام خرید ارسال می شود.
آیا میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی و در سایت لیپ شاینی ثبت کنند.
آیا سقف سفارشات حدی دارد و یا بسته های کم حجم و کوچک را نیز ارسال می کنید؟
سفارشات شما عزیزان هیچ سقف و محدوده ای ندارد و حتی کوچکترین سفارشات نیز ارسال می شود.
آیا قیمت محصورلات در سایت لیپ شاینی به روز هستند؟
بله، فروشندگان به طور منظم و روزانه قیمت محصولات عرضه شده در پنل خود را کنترل و به روز رسانی می کنند.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کسر شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
مبلغ سفارش خود را چگونه میتوانم پرداخت نمایم؟
همگی کاربران سایت چاشنی ساز می توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت های بانکی عضو شبکه شتاب، و همچنین از طریق کارت به کارت هزینه سفارش خود را پرداخت کنند.
رویه مرجوعی ارسال کالا توسط فروشنده چگونه است؟
7 روز ضمانت بازگشت کالا در این روش وجود دارد. برای مرجوع کردن این اقلام لازم است تا درخواست مرجوعی خود را به صورت آنلاین از طریق حساب کاربری تان ثبت نمائید. هماهنگی دریافت کالای شما پس از بررسی و تائید توسط واحد خدمات پس از فروش لیپ شاینی، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
قابلیت ارسال کالا توسط فروشنده چیست؟
این سیاست ارسال لیپ شاینی می باشد که فروشنده می تواند مستقیماً کالای سفارش داده شده را به مشتری تحویل نماید. از مزیت های این اقدام، ارسال سریع تر کالا از فروشنده به مشتری می باشد. ما امیدواریم در این طرح کالاها حداقل ۲۴ ساعت زودتر به دست مشتریان برسند که میتواند یک گام بزرگ برای کاهش زمان رسیدن سفارش به مشتری و افزایش رضایتمندی آنها باشد.
آیا شخصیت های حقیقی هم میتوانند درسایت لیپ شاینی فروشنده باشند؟
بله. کلیه افراد حقیقی که مجوزهای قانونی لازم برای تولید، واردات یا فروش کالاهای مجاز در کشور را دارند می توانند با ارائه کد ملی و رعایت ضوابط لیپ شاینی به صورت فروشنده در سایت فعالیت کنند.
چگونه میتوانم کالایی که از مرکز فروشندگان خریداری نمودم را مرجوع کنم؟
شما میتوانید:
1. وارد پروفایل خود شوید و درخواست مرجوعی خود را ثبت نمایید.
ثبت درخواست از طریق پروفایل خودتان در لیپ شاینی
2-به قسمت تماس با ما مراجعه و درخواست خود را اعلام نمایید.
ثبت درخواست از طریق صفحه تماس با ما
ارسال پیام به ما
Send a message
برای پیگیری سفارش خود و یا طرح سوال، فرم زیر را تکمیل کنید.